زلزله در بازار گجت های پوشیدنی؛ هواوی بر تخت سلطنت نشست و اپل سوم شد!


۲۲ ژوئن ۱۴۰۴ ۲۲:۵۳

ممکن است باورنکردنی به نظر نرسد ، اما هواوی در صدر وسایل پوشیدنی جهان بوده است. اپل در رده سوم قرار دارد و سامسونگ بسیار بد است.

هواوی چندین سال در بازارهای جهانی بسیار محبوب نبوده است. به همین دلیل بسیاری از کاربران آن را یک برند مرده می دانند. با این حال ، گزارش ها در اخبار فناوری چیز دیگری را نشان می دهد. آنها اخیراً از قدرت قدرتمند Payra 80 Ultra رونمایی کردند و اکنون نام هواوی در صدر وسایل پوشیدنی جهان است.

تفاوت های قابل توجه هواوی و سامسونگ در بازار اسباب بازی پوشیدنیوسایل پوشیدنی هواوی

براساس گزارشی از موسسه Huawei IDC ، در سه ماهه اول سال ، موفق به فروش ۲ میلیون اسباب بازی پوشیدنی از جمله ساعت و مچ بند هوشمند شد. آنها اکنون ۴.۳ درصد از بازار را دارند و در مقایسه با مدت مشابه توانسته اند ۴.۹ درصد رشد کنند. سال گذشته ، هواوی موفق به فروش ۵ میلیون واحد و کسب ۵ ٪ سهم از بازار شد.

پس از هواوی شیائومی ، او توانست با فروش ۱.۵ میلیون اسباب بازی در رده دوم قرار بگیرد. برند چینی ۵ ٪ سهم بازار را دارد و نسبت به سال گذشته ۳.۵ درصد افزایش یافته است. شیائومی در مدت مشابه سال گذشته ۲.۸ میلیون اسباب بازی پوشیدنی را راه اندازی کرده بود که تنها ۴.۳ درصد از بازار بود.

اپل همچنین با فروش ۵ میلیون ساعت هوشمند سوم شده است. آمریکایی ها ۴.۳ درصد از کاربران را به خود جلب کرده اند. آنها در مدت مشابه سال گذشته ۱.۵ میلیون اسباب بازی فروخته بودند و ۲.۵ درصد سهم در بازار داشتند. در حقیقت ، اپل در مقایسه با سال گذشته توانسته است ۴.۹ درصد رشد کند.وسایل پوشیدنی هواویوسایل پوشیدنی هواوی

در حالی که هواوی در صدر بازار وسایل پوشیدنی قرار دارد و از رشد چشمگیر آن برخوردار است ، سامسونگ در مکان چهارم قرار دارد. کره ای ها علی رغم مدل های جذاب خود مانند Galaxy Watch 7 ، تنها در سه ماهه اول موفق به فروش ۳.۵ میلیون اسباب بازی پوشیدنی هوشمند شده اند. در نتیجه ، آنها ۲.۵ درصد سهم بازار را دارند. این اعداد نشان می دهد که سامسونگ در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴.۹ درصد کاهش یافته است. در آن زمان ، کره ای ها ۳.۵ میلیون اسباب بازی هوشمند را راه اندازی کرده بودند و سهم آنها ۴.۹ درصد بود.

در مکان پنجم ، گارمین همچنین فروش ۱.۵ میلیون واحد و سهم ۴.۷ درصد را نشان می دهد. این برند همچنین نسبت به سال گذشته ۳.۵ درصدی افزایش یافته است. در سه ماهه اول ، در مجموع ۱.۲ میلیون اسباب بازی پوشیدنی فروخته شد. در میان آنها ۳.۷ میلیون واحد ساعت هوشمند و ۳.۵ میلیون نفر در رده مچ دست های هوشمند قرار داشتند. بازار اسباب بازی پوشیدنی نیز در مقایسه با سال گذشته ۴.۹ درصد رشد داشته است.

از ۳.۵ میلیون اسباب بازی پوشیدنی فروخته شده ، حدود ۱.۵ میلیون نفر فقط متعلق به بازار چین هستند. چینی ها در سه ماهه زمستان ۱.۵ میلیون ساعت هوشمند و ۴.۳ میلیون مچ بند هوشمند خریداری کردند. بسیاری از آنها رشد هواوی را در ابزار پوشیدنی هوشمند به دلیل سیاست جدید دولت چین می بینند. مقامات این کشور یارانه های ویژه ای را برای حمایت از وسایل پوشیدنی داخلی ارائه داده اند.