۳۰ اوت ۱۴۰۴ در ساعت ۱۳:۵۳
Anchor با از بین بردن غول های فناوری به اولین انتخاب بسیاری از کاربران تبدیل شده است. اما دلیل این محبوبیت جهانی و کیفیت بالای شارژر لنگر چیست؟
فقط عبارت PowerBank را در فروشگاه آمازون جستجو کنید تا محصولات لنگر را در بالای نتایج مشاهده کنید. آنکر در دنیای لوازم جانبی با کیفیت بالا به یک نام آشنا تبدیل شده است و توانسته است از شکافهای بازار ایجاد شده توسط غول هایی مانند اپل و سامسونگ استفاده خوبی کند.
در حالی که این دو شرکت بیشتر از محصولات پرچمدار خود بر حاشیه سود تمرکز می کنند ، آنها راه را برای شرکت هایی مانند Anchor ترک کرده اند تا ما را از لوازم جانبی کم کیفیت یا بسیار گران قیمت نجات دهند.
داستان لنگر ؛ از اشتغال Google گرفته تا فتح لوازم جانبی لوازم جانبی
استیون یانگ ، مهندس سابق گوگل ، پس از ایجاد لنگر ، وقت خود را برای رقابت با سازندگان تلفن همراه تلف نکرد. در عوض ، شرکت وی روی لوازم جانبی مانند شارژر و PowerBank که مورد غفلت قرار گرفت ، تمرکز داشت.
برند آنکر با سرمایه گذاری در تحقیق و توسعه ، محصولاتی را ساخت که نه ارزان و کم کیفیت و لوکس و گران قیمت بودند. این شرکت محصولات با کیفیت بالا و خوب تولید کرده و با نوآوری سریعتر از رقبا ، به کاربران اعتماد کاربرانی را که به دنبال جایگزینی قابل اعتماد برای لوازم جانبی اصلی بودند ، به کاربران داد.
این شرکت در سال ۶ آغاز می شود. هنگامی که استیون یانگ کار خود را به عنوان مهندس نرم افزار در گوگل رها کرد و به شنژن چین نقل مکان کرد. بله ، آنکار یکی از محبوب ترین شرکت های فناوری در غرب است که در واقع ریشه چینی دارد.
یانگ با کمتر از یک میلیون دلار دو دیدگاه اصلی در مورد استراتژی تجاری خود داشت. درک عمیق از بازار فروش آمازون و افزایش تقاضا برای لوازم جانبی الکترونیکی قابل اعتماد و مقرون به صرفه. این تجربه سنگ بنای استراتژی فروش مستقیم برای مصرف کننده را پایه گذاری کرد.
یانگ پس از تأسیس در شنژن ، که قطب زنجیره تأمین الکترونیکی چین است ، یک سال را برای تشکیل تیم و پیدا کردن شرکای تولیدی گذراند. اولین خط تولید این شرکت جایگزین باتری های لپ تاپ بود.
پس از آن ، آنکر به باتری های موبایل با ظرفیت بهتر رفت و اعتبار اولیه خود را به دست آورد. وی سپس فعالیت خود را به تولید شارژرهای PowerBank و Cable Wall گسترش داد.
دلیل اصلی موفقیت و محبوبیت شارژر لنگر چیست؟
آنچه مارک لنگر را از دیگران متمایز کرد ، مدل توسعه محصول بر اساس بازخورد کاربر بود. تیم Anker با دقت بر نظرات و شکایات ثبت شده در آمازون نظارت کرد.
آنها مشکلات مشتریان را شناسایی کردند و به سرعت سعی کردند آنها را در محصولات جدید برطرف کنند. این پاسخگویی سریع به برند کمک کرد تا بر دسته هایی که محبوبیت کمتری داشتند تسلط داشته باشند.
هنگامی که اپل هنوز شارژرهای ۴ وات را با هزار دلار آیفون ارائه می داد ، لنگر پیشگام فروش شارژرهای جمع و جور GAN و مراکز شارژ متعدد بود. این محصولات می توانند تبلت و تلفن را همزمان شارژ کنند.
این امر باعث شد تا شارژر Anker ابتدا اعتماد کاربران حرفه ای و سپس اعتماد افراد دیگر را به دست آورد. این شرکت همچنین فناوری منحصر به فرد PowerIQ را توسعه داد که به طور خودکار دستگاه متصل را تشخیص داده و سرعت شارژ را بهینه می کند.
لنگر امروز ؛ رشد خیره کننده و انواع محصولات
با ظهور سال ، برند آنکر در حال تولید محصولاتی بود که کلاس آنها را تعریف می کرد. به عنوان مثال ، PowerPort 5 می تواند همزمان پنج دستگاه را شارژ کند.
رشد لنگر در اوج استفاده از موبایل منفجر شد. به یاد داشته باشید زمانی مانند بازی Pokémon Go که باتری همه خالی بود؟ حدس بزنید چه کسی بازارهای موجود در بازار را فراهم کرده است. موفقیت در آمازون و امتیازات بالا باعث تثبیت شهرت آنکار شد.
امروز ، آنکار فعالیت های خود را با گزارش های مالی مبنی بر امیدوار کننده آنها گسترش می دهد. در سال ۲ ، شارژرها ، به عنوان هسته اصلی شرکت ، ۵ ٪ از درآمد خود را تشکیل می دهند.
اکنون به حدود ۲ درصد رسیده است که این نشانه تنوع در سبد محصولات است. این شرکت از آن زمان فعالیت های خود را در زمینه دستگاه های خانه هوشمند با نام تجاری EUFY پروژکتورهای قابل حمل با نام تجاری سحابی و تجهیزات صوتی برند Soundcore گسترش داده است.

