آموزش ثبت نام در صرافی بایننس Binance

آموزش ثبت نام در صرافی بایننس Binance

صرافی بایننس یکی از بزرگترین و معتبرترین صرافی های بین المللی جهان می باشد. این صرافی به دلیل حجم زیاد مبادلات روزانه خود مشهور شده است. صرافی بایننس توسط چانگ‌پنگ ژائو از چین آغاز به کار کرد و پس از ممنوعیت مبادله ارزهای دیجیتال در چین به ژاپن منتقل شد.

صرافی بایننس Binance

بایننس Binance یک صرافی ارز دیجیتال می باشد که بستری برای مبادلات ارزهای دیجیتال مختلف را فراهم کرده است. این صرافی از سال ۲۰۱۸ به دلیل حجم معاملاتی که داشت به عنوان بزرگترین صرافی ارز دجیتال شناخته شد. صرافی بایننس توسط چانگ‌پنگ ژائو که قبلا سیستم های فیوژن را در سال ۲۰۰۵ در شانگ های تأسیس کرده بود ایجاد شد. وی در سال ۲۰۱۳ به عنوان سومین عضو تیم کیف پول ارز دیجیتال به Blockchain.info پیوست. او همچنین کمتر از یک سال در OKCoin به عنوان CTO کار کرد. Binance پیش از ممنوعیت معاملات ارز دیجیتال در چین تأسیس شد. اما در سپتامبر ۲۰۱۷ سرورها و دفتر مرکزی خود را از چین به ژاپن منتقل کرد. تا مارس سال ۲۰۱۸ این شرکت دفاتری را در تایوان نیز تأسیس کرده بود.

نحوه ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال بایننس

 نکته مهم : در مواقع استفاده از سایت یا اپلیکیشن بایننس Binance حتما از آی پی های خارجی استفاده کنید. زیرا آی پی کشورهای خارجی ریسک بلوکه شدن دارایی های شما را کاهش میدهد. حتما قبل از ثبت نام مقاله ما در مورد استفاده از VPN و یا VPS برای سایت بایننس را مطالعه نمایید. پیشنهاد ما به شما استفاده از VPS می باشد.

در صورتی که قصد استفاده از وی پی ان را دارید به هیچ عنوان از ابزارهای رایگان استفاده نکنید زیرا این ابزارها به دلیل افزایش سرعت بهتر هر بار به یک سرور متصل می شوند و اینکار باعث تغییر ip های شما میشود و با این روش اکانت شما در بایننس مسدود خواهد شد. ترجیحا از وی پی ان هایی استفاده نمایید که دارای IP ثابت باشند و هر بار با آی پی همان کشور متصل شوید تا دچار مشکل نشوید.

برای ثبت نام در سایت بایننس ابتدا وارد سایت Binance.com شوید و بر روی ثبت نام کلیک کنید تا وارد قسمت ثبت نام بایننس شوید.

ثبت نام در بایننس

برای ثبت نام در این صرافی فقط نیاز به ایمیل و یک رمز عبور می باشد. رمز عبوری که انتخاب میکنید باید شامل ۸ کاراکتر، حروف بزرگ و اعداد باشد. درنهایت عبارت “… I am over 18 years old. and” را نیز باید علامت بزنید. سپس روی Create account کلیک کنید.

پس از ثبت نام و ساخت حساب در سایت بایننس یک ایمیل جهت وریفای کردن و فعالسازی حساب برای شما ارسال خواهد شد. این ایمیل حاوی یک کد ۶ رقمی می باشد که شما باید آن را در سایت وارد کرده تا حسابتان فعال گردد.

پس از وارد کردن کد فعالسازی شما می توانید وارد داشبورد خود شده و یکی از روش های امنیتی ورود به سایت بایننس را فعال کنید. صرافی بایننس دو روش برای کاربران در نظر گرفته است یکی احراز هویت دو مرحله و یکی ارسال پیامک. متاسفانه کاربران ایرانی به دلیل تحریم و عدم مقبولیت شماره موبایل های ایرانی باید از روش اول استفاده کنند. برای فعال سازی احراز هویت دو مرحله وارد اکانت بایننس خود شده و از سایدبار سمت چپ وارد بخش Security شده و گزینه Google Authenticator را به صورت زیر فعال نمایید.

پس از انتخاب Google Authenticator وارد صفحه زیر شده و نرم افزار مورد نیاز را برای گوشی مورد نظر خود دانلود کنید سپس بر روی گزینه Next کلیک کنید. (دانلود نرم افزار از play store)

پس از دانلود نرم افزار وارد مرحله دوم می شوید. در این مرحله شما یک کد ۶ رقمی و یک QR کد مشاهده می کنید. در این مرحله شما باید وارد اپلیکیشن خود شوید و QR کد موجود را اسکن کنید یا اینکه کد عددی را به صورت دستی وارد اپلیکیشن کنید تا شناسایی انجام شود:

در مرحله سوم شما باید کلید پشتیبانی را همانطور که در عکس گفته شده در مکانی امن یادداشت کرده و نگهداری کنید.

در نهایت شما با موفقیت اپلیکیشن Google Authenticator را راه اندازی کردید. در مرحله آخر رمز عبور و کدی که در اپلیکیشن مشاهده می کنید را وارد سایت کنید. حال می توانید وارد داشبورد خود شده و از  خدمان بایننس استفاده نمایید.