ایجاد اطلاعات ایمیل در هاست سی پنل، دایرکت ادمین و پلسک


ایجاد اطلاعات ایمیل در هاست سی پنل، دایرکت ادمین و پلسک و ایجاد یک حساب ایمیل برای کسب و کار شما، ارتباط با مشتریان را آسان تر می کند. یک آدرس ایمیل حرفه ای با نام شرکت شما بلافاصله اعتبار شما را به مشتریانی که ایمیل ارسال کرده اند نشان می دهد و باعث افزایش اعتبار و اعتماد شما می شود. علاوه بر این، ایجاد اطلاعات ایمیل در هاست سی پنل، دایرکت ادمین و پلسک استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را برای افزایش فروش تقویت کنید. در این مقاله نحوه ایجاد یک اکانت ایمیل حرفه ای و ایجاد ایمیل اطلاعاتی در هاست سی پنل و دایرکت ادمین و پلسک توضیح خواهیم داد.

ایجاد ایمیل اطلاعاتی برای سایت

یک آدرس ایمیل حرفه ای بر اساس یک دامنه سفارشی است که نام کسب و کار شما است. همچنین معمولاً شامل نام شرکت یا برند مانند info@yourbusinessname.com یا information@yourbusinessname.com می‌شود.

ایمیل کار ساده ای به نظر می رسد، اما به این دلیل است که ارائه دهنده ایمیل شما از همه پیچیدگی های آن پشتیبانی می کند و از آن مراقبت می کند. اگر تازه شروع به کار کرده اید، می توانید با YourBusinessName@gmail.com به موفقیت بپردازید، اما با رشد شرکت شما و می خواهید به هر کارمند حساب ایمیل خود را بدهید، باید خریده است یا در یک سرویس میزبانی ایمیل اختصاصی سرمایه گذاری کنید.

آدرس ایمیل حرفه ای آدرسی است که از نام تجاری یا نام تجاری شما در شناسه ایمیل استفاده می کند. قسمت اول یک آدرس ایمیل تجاری ممکن است حاوی نام و/یا نام واقعی شما باشد و قسمت دوم شامل شرکت شما باشد.

همین امر در مورد آدرس ایمیل حرفه ای نیز صدق می کند

مثلا:

اگر نام شما جیمز اسمیت است و صاحب وب سایتی به نام Funty هستید، یک آدرس ایمیل حرفه ای چیزی شبیه به James@funty.com خواهد بود.

یا ممکن است چیزی مانند info@funty.com، contact@funty.com یا support@funty.com باشد، بسته به عملکرد ایمیل.

همانطور که می بینید، یک آدرس ایمیل تجاری بسیار معتبرتر و قابل اعتمادتر از یک آدرس ایمیل عمومی به نظر می رسد. تنها در صورتی می توانید از مهارت های بازاریابی ایمیلی خود استفاده کنید که ابزار مناسبی در اختیار داشته باشید. ایمیل های تجاری در هاست لینوکس اولین گام را انجام می دهند و شما را معتبرتر نشان می دهند. و به یاد ماندنی تر از یک ایمیل عمومی است.

در این قسمت به هاست لینوکس اشاره کردیم، اما اگر از آن اطلاعی ندارید، نمی دانید هاست لینوکس چیست؟پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مقالاتی در این باره مطالعه کنید.

آدرس ایمیل با نام دامنه شما قانونی تر به نظر می رسد، که به شما کمک می کند اعتماد مشتریان و مخاطبان خود را جلب کنید. و از یک سرویس ایمیل رایگان عمومی مانند Gmail، Yahoo Mail و غیره ایمن تر است.

همچنین، اگر از وردپرس یا سایر سیستم‌های مدیریت محتوا استفاده می‌کنید، یک آدرس ایمیل تجاری به شما کنترل بیشتری بر هویت آنلاین خود می‌دهد و به شما کمک می‌کند یک برند شخصی قوی بسازید. این می تواند با ایجاد اعتماد در مشتریان بالقوه به افزایش فروش و تبدیل به شما کمک کند.

ما در این قسمت به وردپرس اشاره کردیم، اما اگر از آن اطلاعی ندارید، نمی دانید هاست وردپرس چیست؟پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مقالاتی در این باره مطالعه کنید.

ایجاد اطلاعات ایمیل در سی پنل

ایجاد اطلاعات ایمیل در سی پنل

تا سال ۲۰۱۸، بیش از ۳ میلیارد نفر در حال حاضر از ایمیل استفاده می کنند. این با شروع ایمیل، جایی که پروژه ARPANET در اوایل دهه ۷۰ بود، فاصله زیادی دارد. حساب ایمیل یک عنصر مهم از اطلاعات تماس شما است که اغلب برای بسیاری از فعالیت های زندگی شما مورد نیاز است.

برای ایجاد ایمیل ابتدا وارد cPanel شوید. ما در این قسمت به سی پنل اشاره کردیم، اما اگر از آن اطلاعی ندارید، نمی دانید سی پنل چیست؟ پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مقالاتی در این باره مطالعه کنید.

برای ایجاد یک ایمیل اطلاعاتی در سی پنل، در قسمت ایمیل روی گزینه ایمیل اکانت ها کلیک کنید.

سپس صفحه حساب های ایمیل را مشاهده خواهید کرد. اگر حسابی از قبل وجود داشته باشد، در اینجا فهرست می شود. روی دکمه با عنوان Create کلیک کنید.

سپس قسمت Create an Email Account نمایش داده می شود. دامنه ای را که می خواهید برای حساب ایمیل استفاده کنید انتخاب کنید. اگر چندین دامنه در این حساب دارید، می توانید با کلیک بر روی منوی کشویی دامنه دیگری را انتخاب کنید. اگر فقط از یک دامنه در حساب خود استفاده می کنید، فقط آن دامنه ظاهر می شود و می توانید به مرحله بعدی بروید.

نام کاربری مورد نظر خود را وارد کنید، مانند اطلاعات. نام دامنه به طور خودکار بر اساس دامنه انتخابی شما اضافه می شود. توجه داشته باشید که فقط می توانید از حروف، اعداد، نقطه، خط تیره و زیرخط برای نام استفاده کنید. نام کاربری فقط می تواند حداکثر ۶۴ کاراکتر باشد.

گزینه بعدی تعیین رمز عبور برای حساب ایمیل است. شما می توانید انتخاب کنید که اکنون یک رمز عبور تنظیم کنید یا یک پیوند ورود به یک آدرس ایمیل جایگزین ارسال کنید تا برای آنها ایمیلی برای بازنشانی رمز عبور ارسال کنید. همچنین یک گزینه Generate وجود دارد که به شما امکان می دهد به طور تصادفی یک رمز عبور امن ایجاد کنید.

تنظیمات زیر اختیاری هستند. برای دسترسی به تنظیمات روی دکمه Edit Settings کلیک کنید.

فضای ذخیره سازی را تنظیم کنید. به طور پیش فرض مقدار روی ۲۵۰ مگابایت تنظیم شده است. این فضا مقدار فضایی است که حساب ایمیل می تواند در سرور اشغال کند. می توانید آن را روی یک عدد خاص تنظیم کنید یا می توانید بر روی نامحدود کلیک کنید.

پس از تنظیم فضای ذخیره سازی برای حساب ایمیل، گزینه ای به نام Automatically Create Folders for Plus Addressing را مشاهده خواهید کرد. این گزینه ایجاد خودکار پوشه ها را هنگام استفاده از آدرس دهی پلاس فعال می کند. همچنین می توانید آن را طوری تنظیم کنید که پوشه ایجاد نشود.

همچنین می‌توانید یک ایمیل خوش‌آمدگویی ارسال کنید که کاربر خود را در مورد نحوه راه‌اندازی یک سرویس گیرنده ایمیل راهنمایی می‌کند. به طور پیش فرض این گزینه تیک خورده است. اگر نمی خواهید ایمیلی ارسال کنید، به سادگی تیک کادر را بردارید.

برای ایجاد حساب کاربری روی دکمه آبی CREATE کلیک کنید. اگر می خواهید پس از ایجاد حساب کاربری در همان صفحه بمانید، کادر با عنوان “بعد از کلیک روی ایجاد در این صفحه بمانید” را علامت بزنید.

ایجاد اطلاعات ایمیل در دایرکت ادمین

ایجاد اطلاعات ایمیل در دایرکت ادمین

برای ایجاد یک ایمیل اطلاعاتی در میزبان دایرکت ادمینابتدا از طریق یکی از سه لینک زیر وارد کنترل پنل دایرکت ادمین شوید.

ما در این قسمت به دایرکت ادمین اشاره کردیم، اما اگر از آن اطلاعی ندارید، نمی دانید دایرکت ادمین چیست؟پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مقالاتی در این باره مطالعه کنید.

یا یا

سپس به مدیریت حساب های ایمیل و ایمیل بروید.

برای ایجاد یک حساب ایمیل جدید روی ایجاد حساب کلیک کنید. اطلاعات مورد نیاز را به صورت زیر وارد کنید:

  • نام کاربری: پیشوند حساب ایمیل را وارد کنید (به عنوان مثال: info@yourdomain)
  • کلمه عبور: یک رمز عبور قوی برای حساب ایمیل وارد کنید.
  • سهمیه ایمیل: تخصیص فضای دیسک برای حساب ایمیل را مشخص کنید.
  • Send Limit: محدودیت ارسال را برای یک حساب ایمیل مشخص کنید.

در نهایت بر روی CREATE ACCOUNT کلیک کنید. شما با موفقیت یک حساب ایمیل ایجاد کردید دایرکت ادمین شما ایجاد کردید

ایجاد اطلاعات ایمیل در پلسک

ایجاد اطلاعات ایمیل در پلسک

اگر کسب و کاری دارید، دریافت دامنه ایمیلی که با نام تجاری شما مطابقت دارد، هوشمندانه است. استفاده از آدرس شخصی برای ارتباط با مشتریان حرفه ای به نظر نمی رسد و ممکن است اعتبار شما را تضعیف کند. با این حال، یافتن یک دامنه ایمیل رایگان ممکن است دشوار باشد.

ارائه دهندگان ایمیل زیادی در بازار وجود دارند، اما هیچ یک از محبوب ترین راه حل ها ایمیل های تجاری رایگان را ارائه نمی دهند. نکته ای که در اینجا باید به خاطر داشته باشید این است که شما نیاز به یک آدرس ایمیل تجاری جداگانه دارید، حتی اگر صاحب یک کسب و کار کوچک باشید. به عنوان مثال، زمانی که یک فروشگاه بزرگ تجارت الکترونیک خرید شما را تایید می کند، شما انتظار دارید که یک فروشگاه داشته باشد، بنابراین می توانید فرض کنید که مشتریان شما نیز همین انتظار را از شما دارند.

ما در این قسمت به پلسک اشاره کردیم، اما اگر از آن اطلاعی ندارید، نمی دانید پلسک چیست؟ پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مقالاتی در این باره مطالعه کنید.

اگر هاست ویندوز دارید، ایجاد ایمیل در پلسک بسیار ساده است. به این منظور وارد پلسک شوید. به Domains > example.com > Email Addresses بروید و روی Create Email Address کلیک کنید.

توجه: اگر مدیریت ایمیل در سراسر سرور غیرفعال باشد، آدرس‌های ایمیل و تنظیمات ایمیل در داشبورد دامنه پنهان می‌شوند.

سپس فیلدهای مربوطه را به صورت زیر پر کرده و OK کنید.

  • نام کاربری: پیشوند حساب ایمیل را وارد کنید (به عنوان مثال: info@yourdomain)
  • کلمه عبور: یک رمز عبور قوی برای حساب ایمیل وارد کنید.

در این قسمت به هاست ویندوز اشاره کردیم، اما اگر از آن اطلاعی ندارید، نمی دانید هاست ویندوز چیست؟پیشنهاد می کنیم برای درک بهتر مقالاتی در این باره مطالعه کنید.

صندوق پستی را انتخاب کنید. اگر لازم است از این آدرس ایمیل به عنوان فرستنده نامه استفاده شود، این کادر را علامت بزنید، که همه نامه های دریافتی را به آدرس دیگری ارسال می کند.

نتیجه

به عبارت ساده، دامنه ایمیل بخشی از یک آدرس است که بعد از علامت @ قرار می گیرد. به عنوان مثال، اگر آدرس ایمیل شما info@yourdomain.com است، دامنه ایمیل در این مورد yourdomain.com است.

نکته مهم در مورد دامنه های ایمیل این است که به شما امکان می دهند یک آدرس ایمیل کاملاً سفارشی داشته باشید که شامل نام کسب و کار شما یا هر عبارت منحصر به فردی دیگری است که می خواهید استفاده کنید.

تنظیم یک آدرس ایمیل حرفه ای مانند پایه گذاری ارتباطات تجاری آینده شماست. می توانید آدرس ایمیل خود را از طریق هاست پلسک، دایرکت ادمین یا داشبورد سی پنل آنها تنظیم کنید.

برای اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان وب پسورد تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

آیا برای ایمیل به هاست نیاز دارم؟ شما مجبور نیستید به کسی پول بدهید تا ایمیل شما را برای شما میزبانی کند. می توانید ایمیل را روی سرورهای خود میزبانی کنید. با این حال، این بدان معنی است که شما باید یک سرور ایمیل خریداری، پیکربندی و نگهداری کنید و دامنه خود را ثبت کنید.

دامنه های ایمیل به شما امکان می دهند با استفاده از نام تجاری/نام تجاری خود، یک آدرس ایمیل info@company تنظیم کنید. شما می توانید یک دامنه ایمیل بخرید، یا می توانید یک دامنه ایمیل رایگان برای کسب و کار خود در هنگام ایجاد یک وب سایت دریافت کنید.

با میزبانی ایمیل، هنگام ارسال اطلاعات حساس از طریق ایمیل، از یک لایه امنیتی اضافی برخوردار خواهید بود که خطر نقض یا سرقت داده ها را به حداقل می رساند. سرورهای ایمیل حرفه‌ای مجهز به رمزگذاری پیشرفته هستند و اطمینان می‌دهند که انتقال داده‌ها کاملاً رمزگذاری شده است و توسط افراد غیرمجاز قابل دسترسی نیست.

برای ساخت یک وب سایت به یک نام دامنه و یک حساب میزبانی وب نیاز دارید. خرید یک نام دامنه به تنهایی به شما این حق را می دهد که از آن نام دامنه خاص برای یک دوره خاص (معمولا یک سال) استفاده کنید. اما برای ذخیره فایل های وب سایت خود به میزبانی وب نیاز دارید.

ایمیل می تواند کارایی، بهره وری و آمادگی کسب و کار را افزایش دهد. برخی از مزایای استفاده از ایمیل در تجارت عبارتند از: ارزان بودن: هزینه ارسال ایمیل صرف نظر از مسافت و تعداد افرادی که آن را ارسال می کنید یکسان است. سرعت: یک ایمیل باید ظرف چند دقیقه یا حداکثر ظرف چند ساعت به دست گیرنده خود برسد.

امتیاز: ۴.۸ از ۹۶۶ رای