بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی (اردیبهشت ۱۴۰۳)مطالعه '۹۶ ساعت پیش


یکی از دلایلی که باعث می‌شود افراد به ساعت‌های هوشمند شیائومی روی بیاورند، مقرون‌به‌صرفه‌تر بودن مدل‌های آن در مقایسه با سایر برندهای موجود در بازار است؛ علاوه‌براین می‌تواند گزینه‌ای کاملاً مناسب نه‌‌تنها برای کاربران گوشی‌های هوشمند شیائومی، بلکه سایر کاربران دنیای اندروید نیز باشد. با وجود برندهای تقلبی و ارزان‌قیمت زیادی که در بازار وجود دارند، آشنایی با سری‌های مختلف محصولات شیائومی می‌تواند خیالتان را حین خرید ساعت هوشمند راحت‌تر کند.

قیمت ساعت هوشمند در برند شیائومی طوری تنظیم شده است حتی با بودجه‌ای محدود نیز می‌توان آن را خریداری کرد.

پیش از این بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ و بهترین ساعت های هوشمند هواوی را معرفی کرده‌ بودیم؛ نوبتی هم که باشد نوبت معرفی بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی در بازه‌های قیمتی مختلف است.

فهرست مطالب
  • بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا ۲ میلیون تومان
  • ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1
  • ساعت هوشمند شیائومی Mibro A2
  • ساعت هوشمند مایمو Watch R شیائومی
  • بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا ۳ میلیون تومان
  • ساعت هوشمند شیائومی Glorimi GS1 Pro
  • بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا ۴ میلیون تومان
  • ساعت هوشمند ردمی واچ ۳ شیائومی
  • ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch GS Pro
  • بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا ۶ میلیون تومان
  • ساعت هوشمند واچ S1 شیائومی
  • بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان
  • ساعت هوشمند واچ S3 شیائومی

با توجه به اینکه مقاله‌ی پیش‌ رو، به بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی اختصاص دارد، از معرفی مچ‌بندهای شیائومی پرهیز می‌کنیم. بااین‌حال، برای اطلاع از قیمت و مدل‌های مختلفی که با نام شیائومی تولید می‌شوند، سر زدن به بخش محصولات زومیت راهگشا خواهد بود.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا ۲ میلیون تومان

ساعت هوشمند شیائومی Mibro T1

ساعت هوشمند Mibro T1 از معدود ساعت‌های هوشمند شیائومی در محدوده‌ی قیمتی ۱ تا ۲ میلیون تومان است که از نمایشگر OLED بهره می‌برد. نمایشگر ۱٫۶ اینچی این ساعت با وضوح ۳۲۰ در ۳۶۰ پیکسل، روشنایی قابل قبول و زاویه‌ی دید گسترده‌ای را ارائه می‌دهد.

باتری ۳۵۰ میلی‌آمپرساعتی Mibro T1 در صورت استفاده‌ی معمولی حداقل تا یک هفته دوام می‌آورد و اگر از آن استفاده نشود، تا ۴۵ روز نیازی به شارژ مجدد نخواهد داشت. پشتیبانی از زبان فارسی، از دیگر ویژگی‌های مثبت ساعت Mibro T1 است؛ بااین‌حال، مثل اکثر مدل‌های موجود در این بازه‌ی قیمتی، پیام‌ها به‌طور کامل نمایش داده نمی‌شوند.

Mibro T1 با بهره‌مندی از اسپیکر و میکروفون داخلی، امکان پاسخگویی به‌ تماس‌های تلفنی را فراهم می‌کند؛ اما با توجه به محدوده‌ی قیمتی دستگاه، نمی‌توان انتظار بالایی از کیفیت تماس آن داشت. نکته‌ی مهم دیگر اینکه Mibro T1 از ۲۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند و با توجه به داشتن گواهی ATM 2 دربرابر آب نیز مقاوم است.

مقایسه قیمت Mibro T1 در فروشگاه‌های مختلف

خرید اینترنتی Mibro T1 شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی Mibro A2

ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Mibro A2 و دکمه‌های کنترلی چرخان

شیائومی Mibro A2 از نمایشگر ۱٫۳۹ اینچی با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل استفاده می‌کند، اما متأسفانه در سایت سازنده، اطلاعاتی در مورد نوع پنل نمایشگر در اختیار قرار نمی‌گیرد.

ساعت هوشمند میبرو A2 درمقایسه‌با بسیاری از مدل‌های هم‌قیمت ظرفیت باتری بالاتری ارائه می‌دهد. این ساعت با باتری ۳۵۰ میلی‌متری در حالت استفاده‌ی عادی تا ۱۰ روز و در حالت استندبای تا ۵۰ روز همراه کاربر خواهد بود. حسگرهای ساعت مثل ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون نیز تا حد قابل قبولی درست عمل می‌کنند.

ساعت هوشمند شیائومی Mibro A2 در مجموع ۷۰ حالت ورزشی دارد؛ ازاین‌رو، برای افرادی که ساعت هوشمند را برای فعالیت‌های ورزشی می‌خواهند، گزینه‌ی مناسبی به‌نظر می‌رسد. نکته‌ی مهم دیگر برای کاربران ایرانی این است که خوشبختانه ساعت شیائومی اعلان‌های فارسی را بدون ایراد نمایش می‌دهد و از اسپیکر و میکروفون نیز برای پاسخگویی به‌ تماس‌ها با استفاده از بلوتوث پشتیبانی می‌کند. به‌علاوه، امکان شماره‌گیری مستقیم از روی ساعت نیز وجود دارد.

مقایسه قیمت Mibro A2 در فروشگاه‌های مختلف

خرید اینترنتی ساعت هوشمند شیائومی Mibro A2

اگر در این محدوده‌ی قیمتی، کیفیت مکالمه و تماس بیش از نوع نمایشگر برایتان اهمیت دارد، ساعت هوشمند Mibro A2 گزینه‌ی مناسب‌تری است.

ساعت هوشمند مایمو Watch R شیائومی

ساعت هوشمند مایمو Watch R شیائومی / Xiaomi Maimo Watch R سرمه ای

ساعت هوشمند مایمو Watch R از نمایشگر ۱٫۳ اینچی TFT با رزولوشن ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل استفاده می‌کند. در فرایند ساخت ساعت از فولاد ضدزنگ استفاده شده است که از نظر کیفیت و استحکام آن را یک پله بالاتر از دیگر ساعت‌های شیائومی در این رنج قیمتی قرار می‌دهد.

مایمو Watch R دارای ۱۱۶ حالت ورزشی مختلف از جمله دوچرخه‌سواری است و مواردی مثل راه‌رفتن سریع و دویدن را نیز به‌طور خودکار ردیابی می‌کند. اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت خواب، امکان کنترل موسیقی و پایش وضعیت سلامت بانوان از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند شیائومی به شمار می‌روند.

آنچه که ساعت هوشمند Watch R را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند، افزون‌بر فعالیت‌های ورزشی زیاد و متنوع، پشتیبانی از GPS است که بسیاری از مدل‌های هم‌رده از آن بی‌بهره‌اند. طول عمر باتری نیز در حالت استفاده‌ی معمولی ۱۲ روز و درحالت استفاده‌ی زیاد ۷ روز عنوان شده است.

مقایسه قیمت مایمو Watch R شیائومی در فروشگاه‌های مختلف

خرید اینترنتی مایمو Watch R شیائومی

اگر در بازه‌ی قیمتی ۱٫۵ تا ۲ میلیون تومان به‌دنبال ساعتی با پشتیبانی از GPS و بهره‌مندی از بیش از ۱۰۰ فعالیت ورزشی هستید، می‌توانید به ساعت هوشمند مایمو Watch R از زیربرندهای شیائومی فکر کنید.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا ۳ میلیون تومان

ساعت هوشمند شیائومی Glorimi GS1 Pro

ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Glorimi GS1 Pro

ساعت هوشمند شیائومی Glorimi GS1 Pro از نمایشگر بزرگ ۲ اینچی AMOLED استفاده می‌کند. روشنایی قابل ملاحظه‌ی ۱۲۰۰ نیت این ساعت در نوع خود بی‌نظیر است و عملکرد درخشانی را در روشنایی روز و زیر نور آفتاب از خود به‌جای می‌گذارد. به‌علاوه دارای بدنه‌ای تمام فلزی و مستطیل‌شکل با بهره‌مندی از گواهی IP68 است که در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از خود مقاومت نشان می‌دهد.

طول عمر باتری Glorimi GS1 Pro در حالت استفاده‌ی روزمره حدوداً ۱۵ روز است و در مدت‌زمان ۲ ساعت می‌توان آن را به‌طور کامل شارژ کرد. در ردیابی وضعیت خواب و استرس، اکسیژن خون و ضربان قلب نیز دقت قابل قبولی ارائه می‌کند.

ساعت هوشمند شیائومی Glorimi GS1 Pro اعلان‌های فارسی را به‌درستی نمایش می‌دهد. حین مکالمه نیز کیفیت قابل قبولی ارائه می‌کند و می‌توان با خیال راحت، به تماس‌های تلفنی پاسخ داد.

مقایسه قیمت Glorimi GS1 Pro در فروشگاه‌های مختلف

خرید اینترنتی Glorimi GS1 Pro شیائومی

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا ۴ میلیون تومان

ساعت هوشمند ردمی واچ ۳ شیائومی

ساعت هوشمند ردمی واچ 3 شیائومی / Xiaomi Redmi Watch 3 سفید

ردمی واچ ۳ شیائومی با صفحه‌نمایش OLED مربعی‌شکل، به‌وضوح با الهام از اپل‌واچ طراحی شده است و برای افرادی که به ظاهر و زیبایی ساعت اهمیت زیادی می‌دهند، گزینه‌ی بسیار مناسبی به‌نظر می‌رسد.

رابط کاربری ساعت کاربرپسند و سرگرم‌کننده است و در دریافت اعلان‌ها هیچ‌گونه تاخیری مشاهده نمی‌شود. بااین‌حال، ساعت و گوشی تعامل محدودی با یکدیگر برقرار می‌کنند؛ به‌عنوان مثال اگر یکی از اعلان‌ها را از ساعت پاک کنید، همچنان روی گوشی باقی خواهد ماند. بیشترین هماهنگی بین گوشی و ساعت در زمان پاسخ به تماس‌ها مشاهده می‌شود.

از نظر سلامتی و ردیابی ورزشی، ردمی واچ ۳ شیائومی انتظارات را تاحد زیادی برآورده می‌کند. باتری ۲۸۹ میلی‌آمپرساعتی واچ ۳ نیز در حالت استفاده‌ی عادی ۱۲ روز دوام می‌آورد و شارژ دوباره‌ی دستگاه نیز خیلی زمان نمی‌برد. نکته‌ی مهم درمورد واچ ۳ این است که در نمایش اعلان‌های فارسی حروف «گچپژ» به درستی نمایش داده نمی‌شود.

مقایسه قیمت ردمی واچ ۳ شیائومی در فروشگاه‌های مختلف

خرید اینترنتی ردمی واچ ۳ شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch GS Pro

ساعت هوشمند شیائومی Xiaomi Mibro Watch GS Pro

نقطه‌‌ی قوت ساعت هوشمند Mibro Watch GS Pro را می‌توان باتری ۴۶۰ میلی‌آمپرساعتی آن دانست که در حالت استفاده‌ی عادی تا ۲۰ روز دوام می‌آورد. پس از راه‌اندازی ساعت، صدها ویجت متنوع در اختیار کاربر قرار می‌گیرد و امکان شخصی‌سازی ویجت‌ها نیز فراهم است.

پشتیبانی کامل از زبان فارسی، از دیگر نکات مثبت ساعت میبرو Watch GS Pro به‌حساب می‌آید. تمامی حروف بدون ایراد نمایش داده می‌شوند، ولی درست مثل اکثر مدل‌های هم‌رده، خبری از نمایش کامل پیام‌ها و اعلان‌ها نیست. نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی OLED ساعت، وضوح و روشنایی قابل قبولی دارد و خوشبختانه از قابلیت AOD یا نمایشگر همیشه روشن نیز پشتیبانی می‌کند.

سنسورهای موجود در ساعت Watch GS Pro نیز دقت بالایی دارند. نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که با توجه به اندازه‌های ساعت، احتمالاً برای مچ‌های باریک و کوچک مناسب نخواهد بود.

مقایسه قیمت Mibro Watch GS Pro در فروشگاه‌های مختلف

خرید اینترنتی Mibro Watch GS Pro شیائومی

اگر ظرفیت و طول عمر باتری برایتان اهمیت دارد و با فقدان حروف «گچپژ» در مدل قبل مشکل دارید، در بازه‌ی ۳ تا ۴ میلیون تومان می‌توانید به‌سراغ ساعت هوشمند شیائومی Mibro Watch GS Pro بروید.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا ۶ میلیون تومان

ساعت هوشمند واچ S1 شیائومی

واچ S1 شیائومی / Xiaomi Watch S1 نقره ای بند قهوه ای

ساعت هوشمند واچ S1 شیائومی در سال ۲۰۲۱ روانه‌ی بازار شد و در آن زمان بهترین ساعت این شرکت به‌حساب می‌آمد. با گذشت چند سال، هنوز هم می‌توان به‌عنوان یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی به‌ویژه در زمینه‌ی طراحی و کیفیت ساخت روی آن حساب کرد.

صفحه‌نمایش ۱٫۴۳ اینچی OLED واچ S1 با محافظی از جنس Sapphire پوشانده شده است تا محافظت بیشتری در برابر خط‌وخش داشته باشد. ساعت خوش‌ساخت شیائومی از قاب فلزی و بدنه‌ی پشت پلاستیکی بهره می‌برد و دربرابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر از خود مقاومت نشان می‌دهد. باتری به‌کاررفته در ساعت نیز ظرفیتی ۴۷۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و طول عمر آن در حالت عادی به ۱۲ روز می‌رسد.

واچ S1 شیائومی دقت بالایی در سنجش اکسیژن خون، ردیابی خواب و سطح استرس دارد و از ۱۱۷ حالت ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه‌براین به وای‌فای، GPS دقیق و NFC مجهز شده است. پیام‌های فارسی را به‌خوبی نمایش می‌دهد و امکان پاسخ‌دادن به تماس‌های دریافتی نیز وجود دارد.

مقایسه قیمت واچ S1 شیائومی در فروشگاه‌های مختلف

خرید اینترنتی واچ S1 شیائومی

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا ۱۰ میلیون تومان

ساعت هوشمند واچ S3 شیائومی

ساعت هوشمند واچ S3 شیائومی / Xiaomi Watch S3 نقره ای با بند قهوه ای

واچ S3 یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند شیائومی در سال ۲۰۲۳ است که علاوه‌بر قابلیت تعویض بند، امکان تعویض فریم را نیز برای تغییر ظاهر ساعت در اختیار کاربر قرار می‌دهد. نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی OLED واچ S3 زاویه‌ی دید مناسبی را ارائه می‌دهد و روشنایی نمایشگر نیز به‌طور خودکار تنظیم می‌شود.

اعلان‌هایی مثل ایمیل‌ و پیامک فارسی در واچ S3 به بهترین شکل ممکن قابل مشاهده هستند؛ اما برخلاف گلکسی‌ واچ‌ و اپل‌ واچ‌ کماکان نمی‌توان به آن‌ها پاسخ داد. درمورد تراشه‌ی به‌کاررفته در ساعت و فضای ذخیره‌سازی آن در سایت شیائومی چیزی عنوان نشده است؛‌ ولی براساس بررسی‌های انجام‌شده، به‌نظر می‌رسد که حداقل ۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را ارائه می‌کند.

باتری ۴۸۶ میلی‌آمپرساعتی واچ S3 براساس ادعای شیائومی، با هربار شارژ کامل ۱۵ روز همراه کاربر خواهد بود. البته اگر از صفحه‌نمایش همیشه‌روشن استفاده شود، این میزان به یک هفته کاهش پیدا خواهد کرد. سنسورهای ساعت نیز دقت بسیار خوبی دارند و ۱۵۰ حالت ورزشی مختلف نیز در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

مقایسه قیمت واچ S3 شیائومی در فروشگاه‌های مختلف

خرید اینترنتی واچ S3 شیائومی

سوالات متداول زومیت

  • بهترین ساعت هوشمند شیائومی کدام است؟

    ساعت هوشمند واچ S3 شیائومی با امکاناتی همچون نمایشگر AMOLED، نمایش پیام‌ها و اعلان‌های فارسی به‌صورت کامل و دقیق، باتری ۴۸۶ میلی‌آمپرساعتی و ۱۵۰ حالت ورزشی متنوع در حال حاضر جدیدترین و بهترین ساعت هوشمند شیائومی موجود در بازار به‌حساب می‌آید.

  • ارزان‌ترین ساعت هوشمند شیائومی کدام مدل است؟

    اگر نمایشگر AMOLED و کیفیت صفحه‌نمایش برایتان در اولویت قرار دارد، پیشنهاد ما ساعت Mibro T1 است. چنانچه کیفیت مکالمه را مهم‌تر می‌دانید به‌ سراغ Mibro A2 بروید. بااین‌حال، هیچ‌کدام از این‌ مدل‌ها از GPS پشتیبانی نمی‌کنند و مایمو Watch R از معدود مدل‌هایی محسوب می‌شود که قابلیت مذکور را در اختیارتان قرار می‌دهد.